6 modi per pulisce a testa di stampa digitale

U fallimentu più cumuni di a macchina di stampa digitale hè u bloccu di a testa di stampa.In circustanze nurmale, pudemu usà a funzione di pulizia originale per pulisce a testa di stampa, ma a maiò parte di u tempu u gradu di bloccu di l'ugelli hè seriu.Cusì avete bisognu di utilizà altre manere di trattà.Ci hè 6 manere di pulisce a testa di stampa.

小车

1. Quandu u nozzle di l'impresora digitale hè bluccatu, accende a macchina è dopu aduprà a pulizia automatica di e proprietà di l'impresora per mezu di a funzione d'autocontrol di a macchina.Sè pussibule, u passu prossimu ùn hè micca necessariu.

2. quandu u mètudu, sopra ùn hè micca bè, vi tocca à aduprà u prugrammu di mantenimentu à avè una pulizia forti.

3. Se a seconda manera ùn pò micca pulizziari cumplettamente a bocchetta, avemu bisognu di spegnere l'impresora digitale, è dopu unplug the power supply, plugs, cable computer, etc. Avemu bisognu di calà u fluidu di pulizia nantu à a carta senza polvera. è tira a bocca à a pusizioni media, ma prutegge a superficia di a bocca (probabilmente 5 ~ 6 minuti), poi rimette a bocca à a pusizione originale.Avemu da pruvà cù u primu è u sicondu mètudu.

caszdgvbf

4. Sè u terzu modu ùn hè micca bè, vi ponu pruvà a putenza di l 'impresora digitale, poi unplug lu putiri, plug, ligna dati urdinatore, etc., è spustà u nozzle à a pusizioni uriginale (in u latu dritta).è duvete aduprà a siringa per pump in a buttiglia di liquidu di scarti;Vede s'ellu ci hè inchiostru inchiostru goccia, è dopu seguità u primu è u sicondu mètudu à pruvà.

5. Avemu bisognu di vede u capu di stampa ùn pò micca stampà quale culore o quale uni pochi di culori.Se determina quale, cum'è a tinta gialla, duvete spegne l'impresora digitale, è dopu scollega l'alimentazione, i tappi, u cable di l'urdinatore, etc. In l'entrata d'aria di una buttiglia di tinta gialla, mentre batte delicatamente l'aria cù siringhe ( per evità u riflussu di l'aria, l'inchiostra di riflussu o l'ammortizzatore di tinta troppu duru à rottu).Verificate a superficia di l'ugello per vede s'ellu ci hè una fuga di tinta cù a fuga di tinta di 2 ~ 3 gocce, è poi sguassate l'inchiostro nantu à a superficia di l'ugello delicatamente cù carta senza polvera goccia di liquidu di pulizia, è spustà a bocchetta in daretu. à a pusizioni uriginale, è poi pruvà usendu u primu è u sicondu modu.

6.6 6

6. Sì i cinque metudi sopra ùn sò micca utili, pudete solu infuse a bocca, dopu a soa, è poi pruvà cù a prima è a seconda manera.

Quì sopra sò i 6 modi per pulizziari l'ugello di a macchina di stampa digitale a iniezione diretta.Se u nozzle hè bluccatu, pudete pruvà à pulizziari secondu u metudu.U nozzle hè caru, cusì avete bisognu à esse attentu à l'usu di ogni ghjornu è a pulizia.


Tempu di post: Jul-05-2022