Soluzione di stampa digitale per u tissu di cotone pienu

Stampa digitalehè stata appiicata à parechje circustanze finu à avà.In turnu, a so prisenza suscita più entità ecunumia in l'industria currispundenti à mezu à l'avanzata di a scienza è a tecnulugia.Sfurtunatamente, a stampa digitale ùn pò micca esse stampata nantu à a superficia di tela fatta di fibra vegetale.Stu limite evidenti à sta applicazione hà impostu alcune restrizioni à u so usu.Parechji dumandanu, "Pudemu aduprà a Stampa Digitale nantu à u tessulu di cuttuni pienu?Allora, cumu?"

Prima, l'inchiostru chì scegliemu in a stampa digitale importa assai.U nostru vechju tipuinchiostri di sublimazione, chjamati ancu dispense tinture, sò difficiuli di esse assorbiti da a fibra di cuttuni.Cusì, si usamu quelli tinta per colore u tela di cuttuni pienu, sò facilmente lavati.

sfgs (1)

Siconda, l'artighjanu di a stampa digitale difiere da quella di stampa nantu à tela di cuttuni pienu.In quantu à l'antica, i mudelli sò stampati nantu à a carta di sublimazione in quantu à a tela in prima.

sfgs (2)

In quantu à l'ultimi, a prucedura aduttatu include u disignu di u mudellu;immerse un pezzu di tela in una suluzione di amido;secca a tela;principià;stabilisce i culori cù u vapore à alta temperatura;lavà a tela.Ciò chì merita a nostra attenzione hè chì u quartu è u quintu passu sò sempre esse realizatu in seguitu, postu chì questu hè unu di l'artighjanali chjave per e cumpagnie per piglià un pezzu di vestiti cù un mudellu chjaru, è per impediscenu di sguassate.

In effetti, i mudelli sò difficiuli di esse stampati nantu à u tela di cuttuni pienu da stampa digitale.A suluzione per questu casu hè di aduttà tinture di dispense reattivu o aghjustà l'artighjanu di stampa digitale.

sfgs (3)

We Colorido si focalizeghja nantu à a stampa digitale è formula suluzioni persunalizati per risponde à i vostri bisogni.I cumpunenti è l'accessorii di a stampante sò ancu dispunibili. Benvenuti à dumandà!


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022