Cosa hè a tecnulugia di stampa digitale?

Tecnulugia di stampa digitalehè una tecnulugia nova marca chì hè apparsu in l'ultimi anni.Utilizeghja istruzzioni di trasmissione di l'urdinatore per u funziunamentu.In cunfrontu cù a tecnulugia di stampa tradiziunale, a stampa digitale hè più còmuda è più veloce.Ùn hè micca bisognu di layout è pò esse direttamente persunalizatu secondu u mudellu.In quantu à u culore, sta tecnulugia usa CMYK quattru culori, chì ponu stampà una varietà di culori chì avete bisognu.

one_eyeland_cmyk_ink_by_don_farrall_112471

A stampa digitale usa tinta à l'acqua, chì hà un'eccellente espressione di culore è flessibilità.Inoltre, hà una ripruduzzione di culore estremamente alta, assicurendu chì ciò chì vede hè ciò chì uttene.

one_eyeland_cmyk_ink_by_don_farrall_112471

U software RIP

Per mezu di a gestione di u culore, a stampa digitale ùn pò micca solu stampà mudelli cumplessi, ma ancu presenta effetti di culore di gradiente.Pò esse aghjustatu è persunalizatu cum'è necessariu per riproduce accuratamente l'effetti di culore necessarii per mudelli è disinni specifichi.

one_eyeland_cmyk_ink_by_don_farrall_112471

Inchiostru fluorescente

A stampa digitale pò ancu aduprà tinta speciale, cum'è culori metallici è culori fluorescenti, per fà e scelte di culore di stampa più diverse.

Colorido hè una sucietà specializata in stampa digitale.U nostru equipamentu principale hè astampatore di calzini, chì hè furnutu cù dui capi di stampa è tinta CMYK di quattru culori.I clienti ponu persunalizà secondu e so bisogni, è furnimu suluzioni cumplette.Semu u capu di l'industria sia in l'equipaggiu è in u culore.In cunfrontu cù e macchine tradiziunali di maglia di calzini, i stampatori di calzini utilizanu a tecnulugia di stampa digitale, chì stampa più veloce è ponu stampà mudelli più diversi.

A tecnulugia di stampa digitale pò esse applicata à una varietà di materiali diffirenti.Offriamu una larga gamma di opzioni di tinta, cumprese inchiostri reattivi, inchiostri acidi, inchiostri di sublimazione, inchiostri di rivestimentu, etc., per risponde à i bisogni di stampa di diversi materiali in u mercatu.

one_eyeland_cmyk_ink_by_don_farrall_112471
one_eyeland_cmyk_ink_by_don_farrall_112471
stampante dtg

Ch'ella sia's tessili, ceramica, vetru o metallu, a stampa digitale permette una stampa di precisione nantu à diversi materiali.Inoltre, e tinte chì usemu anu capacità di ripruduzzione di culore eccellenti, assicurendu chì i culori stampati currispondenu perfettamente à l'imagine originale.Per mezu di a tecnulugia di stampa digitale, pudemu ripruduce accuratamente l'effetti di culore richiesti da mudelli è disinni.À u listessu tempu, furnimu ancu servizii di gestione di culore persunalizati per assicurà chì l'effetti visuali di i mudelli stampati sò coerenti cù l'aspettattivi.

Avemu ancu furnisce suluzioni affidabili per i materiali di stampa di diversi materiali.Ci impegnimu à furnisce i nostri clienti cù i migliori servizii di stampa digitale per risponde à e so esigenze di stampa persunalizate.

Cosa hè a stampa digitale?

A stampa digitale hè un metudu chì usa a tecnulugia digitale per stampà disinni direttamente nantu à tessili.

Chì materiali sò adattati per a stampa digitale?

A stampa digitale hè adattata per diversi tessili, cum'è cuttuni, seta, poliester, nylon, etc.

Chì sò i vantaghji di a stampa digitale?

A stampa digitale hà i vantaghji di alta risoluzione, culori ricchi, selezzione di mudelli illimitati, produzzione rapida, è senza spese di stampa.

Chì ci hè a diffarenza trà a stampa digitale è a stampa tradiziunale?

A stampa tradiziunale generalmente usa mudelli di stampa o schermi per trasfiriri mudelli, mentre chì a stampa digitale stampa mudelli direttamente attraversu stampanti digitale senza fà mudelli.

E stampe digitali sò durable?

A durabilità di a stampa digitale dipende da a tinta è u materiale tessili utilizatu.In generale, cù cura curretta, a stampa digitale pò durà più.

Quantu dura u ciclu di produzzione di stampa digitale?

U ciculu di pruduzzione per a stampa digitale hè relativamente cortu, di solitu piglià solu uni pochi di ghjorni, secondu u voluminu di l'ordine è a cumplessità.

Ci sò restrizioni nantu à a dimensione di mudelli di stampa digitale?

In teoria, ùn ci hè micca limite à a dimensione di u mudellu di stampa digitale è pò esse adattatu à disinni di diverse dimensioni.

A stampa digitale hè ecologica?

In cunfrontu cù a stampa tradiziunale, a stampa digitale usa generalmente inchiostri chì sò più amichevuli di l'ambiente è riducenu a contaminazione ambientale.

E stampe digitali sò lavabili?

I stampi digitali ponu esse lavati, ma l'istruzzioni di lavaggio specifichi deve esse seguitu per assicurà chì u mudellu ùn si sbiadisce o si danna.

Chì sò i campi d'applicazione di a stampa digitale?

A stampa digitale pò esse aduprata in diversi campi, cum'è vestiti di moda, tessili di casa, materiali promozionali, prudutti esterni, etc. per furnisce prudutti persunalizati è innovatori.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2023