Cumu risolve u prublema di cast di culore causatu da a stampante?

Cumu risolve u cast di culore in stampa digitale

In u funziunamentu di ogni ghjornu di stampanti digitale, spessu scontru alcuni prublemi.Oghje vi dicu cumu risolve u prublema di u cast di culore causatu da stampanti digitale.

Risolvi u prublema

I punti seguenti sò i mutivi per chì a stampa digitale pruvuca i casts di culore chì avemu scontru è riassuntu.

Ci sarà differente diffirenzi trà differente mudelli.

Pigliate u nostrustampante di calzinicum'è un esempiu.Avemu quattru mudelli, co-80-1200/co-80-210pro/co-80-1200pro/co-80-500pro.A causa di i diversi hardware di questi quattru mudelli, u culore di i prudutti stampati avarà ancu una ligera deviazione (ma sta deviazione hè relativamente chjuca è pò esse in a gamma accettabile)

Scelta di tinta

L'inchiostri di diversi pruduttori di tinta anu curve diverse, è a gamma di culori relative hè ancu diversa, cusì i culori stampati cù inchiostri diffirenti sò ancu diffirenti (ricummandemu chì ùn cambiamu micca a tinta chì usemu per i nostri clienti. Se ci hè un prublema, Avemu ancu un bonu aiutu per risolve)

tinta
ugello

A dimensione di i punti di tinta nantu à a bocca

I punti di tinta di a bocca pò esse divisu in trè modi: grande, mediu è chjucu.U più chjucu i punti, più fine l'imaghjina stampata, è più grande i punti, u più grossu u mudellu stampatu.

Differenze in u software rip

A nostra cumpagnia hà inizialmente utilizatu software PP, ma dopu hà cambiatu à l'ultima versione di NS.I culori stampati da NS sò sempre assai evidenti.I culori stampati da NS sò più puliti è u livellu di dettagliu hè più evidenti.

ns
testa di stampa

Altezza di a bocca

A distanza trà u nozzle è u pruduttu stampatu.A più vicina a distanza, megliu i culori stampati è più ricchi i dettagli.Più a distanza hè più luntanu, più pò causà tinta à volà è u mudellu per esse stampatu in una sfocatura.

Profil ICC

I nostri prudutti sò differente prufilu icc per differente materiali.Per esempiu, avemu curve apposta per calzini di cuttuni, calzini di poliester è calzini di nylon.Se u prufilu icc sbagliatu hè utilizatu, a deviazione di u culore di u pruduttu stampatu serà assai grande.

icc
disignu

Disegnu

Quandu disegnu, verificate s'ellu si deve verificà a curva quandu si esporta l'imagine cù PS.Se ùn ci hè micca una marca di verificazione, u culore di u pruduttu stampatu hà ancu una certa deviazione.Allora fate un abitudine è ricordate sta operazione.

 

FAQ

1.Se compru a vostra stampante, aghju aduprà a vostra tinta?

Questu hè basatu annantu à a propria scelta di u cliente.Di sicuru, ricumandemu di utilizà a nostra tinta, perchè questa tinta hè u più adattatu per a nostra macchina dopu chì l'avemu screened.

2.Chì u software rip vo aduprate?

Utilizemu un veru software NS, è a versione hè l'ultima.

3.Will vi furnisce ICC Profile?

Di sicuru, vi daremu u megliu Profilu ICC chì avemu stampatu

4.Will furnisce qualchì furmazione?

Averemu qualchì documentazione video nantu à cumu installà a macchina è cumu stampà.Di sicuru, pudemu furnisce furmazione video se ne avete bisognu.


Tempu di post: 27-oct-2023