Chì ghjè a megliu stampatrice di calzini?

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di a moda, u ritmu veloce di a vita muderna cuntinueghja à accelerà a definizione di a moda di e persone.A necessità di persunalizazione persunalizata è aghjurnamenti rapidi di i prudutti incita ancu i pruduttori à risponde rapidamente.Dunque, a nostra stampatrice di calzini digitale senza saldatura di 360 gradi hè nata, rimpiazzendu u fastidiosu prucessu di stampa tradiziunale cù prudutti digitali è mecanizzati.

Avemu lanciatu un totale di 3 stampatori di calzini, à dì CO-80-1200PRO, CO-80-210PRO è CO-80-500PRO.Permettemu di li presentà unu à unu:

stampatore di calzini

CO-80-1200pro:Questa stampante di calzini usa duie bocche Epson i1600 è pò stampà 360 parigli di calzini per ghjornu (8 ore).Supporta quattru culori di tinta è vene cù 3 bacchette di stampa.In più di calzini, pudete ancu stampà manichi di ghiaccio, vestiti di yoga, sciarpe di collu, biancheria intima, braccialetti, etc. Materiali applicabili include u cuttuni, nylon, poliester, fibra di bambù, etc. A macchina usa l'ultima versione di u software NS rip.

stampante 500pro

CO-80-500pro:Questa stampante di calzini hè apposta per i vestiti di yoga, sciarpe, biancheria intima, etc. Utilizeghja u stessu capu di stampa è software di ripicca cum'è e duie generazioni precedenti.A macchina hè dotata di un sistema di pre-asciugatura, chì pò pre-asciugà u pruduttu durante u prucessu di stampa per prevene a migrazione di u culore quandu u tira.

Stampante di calzini 210pro

CO-80-210pro:Questa stampante usa un metudu di rotazione di quattru rulli per stampà, sbarazzandosi di i fastidiosi problemi di disassemblamentu è di assemblea richiesti da a generazione precedente di stampatori di calzini, è pò ottene u travagliu cuntinuu.Utilizeghja ancu dui testi di stampa Epson I1600 è l'ultima versione di u software rip NS.Sta macchina pò stampà 384 parigli di calzini per ghjornu (8 ore).A dimensione hè ancu più chjuca di a generazione precedente, risparmià più spaziu.Adatta per i bisogni di stampa cum'è calzini, maniche di ghiaccio, parapolsi, etc.

Ciò sopra hè l'intruduzione dettagliata di a nostra stampante di calzini.Pudete sceglie l'impresora di calzini ghjusta in base à i vostri bisogni.

Display di u produttu

Calzini di Cartoon
Calzini gradienti
Calzini di Natale
Serie di frutti
Serie di cartoni animati
Serie di gradienti

Tempu di Postu: Nov-02-2023