Chì ghjè a diffarenza trà a stampa digitale è a stampa di vestiti?

Per riferite à diverse

11

1.Stampa digitale: cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di l'informatica, hè un pruduttu d'alta tecnulugia chì integra machini,l'informatica è l'informatica elettronica.

2.Garment stampa: hè un prucessu di fabricazione di vestiti.Pigliate u tela in un solu culore è stampate u mudellu nantu à u tela.

U principiu di differente

33

1.Stampa digitale: u mudellu hè ingressu à l'urdinatore in forma digitale, editatu è processatu da u sistema di separazione è tracciatura di culore di stampa di l'urdinatore (CAD), è dopu u microbuge piezoelectric ink jet cuntrullatu da l'urdinatore injects direttamente u liquidu di tintura speciale. nantu à u tessili per furmà u mudellu necessariu.

Stampa 2.Garment: secondu e caratteristiche di sublimazione di certi tinti dispersi, u paper di trasferimentu stampatu cù mudelli è mudelli hè strettamente in cuntattu cù u tela.Sutta a cundizione di cuntrullà certu temperatura, prissioni è tempu, i tinture sò trasferiti da a carta di stampa à u tela, è entre in u tissu per a diffusione per ghjunghje u scopu di culurite.

Diversi vantaghji

22

1.Stampa digitale: a suluzione di tintura hè caricata direttamente in una scatula speciale è spruzzata nantu à a tela cum'è necessariu, chì ùn hè nè rifiutu nè contaminazione di l'acqua.Elimina a suluzione di tintura scaricata da u lavatu di a macchina di stampa in a sala di dimensionamentu, è ùn riesce micca a contaminazione in u prucessu di stampa.A film hè ancu omessa.U cunsumu di rete di filu, cilindru d'argentu è altri materiali.

2. Stampa di vestiti: u culore di basa di u tela hè biancu o a maiò parte di questu .is biancu, è u mudellu di stampa pare più liggeru da u spinu chì u fronte.


Tempu di post: Aug-29-2022