Stampa digitale - a chjave per i calzini persunalizati

I calzini sò necessità in a nostra vita di ogni ghjornu.I so tendenzi di moda è u stilu guadagnanu una attenzione crescente da noi postu chì pudemu permette di più cose.A stampa digitale aiuta à risponde à a dumanda di i clienti per calzini persunalizati, essendu cusì un novu approcciu di persunalizazione.

Sia chì i mudelli sò stelle di sport entusiasmu o stelle di cinema affascinanti, maravigliosi caratteri comici o pitture à l'oliu scenicu, queste imagine culurite sò cumpletamente presentate nantu à un paru di calzini.Inoltre, ponu esse siparati in dui parti, cù a mità nantu à u calzino manca è l'altru à a diritta.

In quantu à a funzione di stampa tridimensionale, i calzini anu da esse imbulighjate prima nantu à un rollu tondu.Quandu u rullu gira, i patters seranu stampati nantu à i calzini senza saldatura.

Comparatu cù l'artighjanu tradiziunale di jacquard, a stampa digitale aiuta à superà parechje difficultà chì i pruduttori di calzini affrontanu.

1 Eccellente serviziu di persunalizazione

Cù un limitu à i culori di filatu, i mudelli di maglia da l'artighjanu tradiziunale di jacquard sò generalmente custituiti da 6 culori o menu.Sì i patters si complicanu, questu craft ùn hè più dispunibule.In quantu à a stampa digitale, u so più grande vantaghju cumpetitivu hè chì i fabricatori ùn si preoccupanu mai di una mistura complicata di culori.I clienti ponu urdinà calzini di un mudellu ma culori diffirenti.I mudelli è i culori sò dispunibuli per aghjustà ancu quandu a mostra hè in prucessu di produzzione.

2 Nisun MOQ

In quantu à i calzini persunalizati, ciò chì i clienti anu da fà hè di mandà mudelli chì piacenu à i pruduttori.Allora e so dumande per un stile unicu seranu soddisfatte.A stampa digitale permette chì l'ordine principia à pocu numeru, ma l'alta qualità è a persunalizazione ponu esse assicurate simultaneamente.

3 Risposta rapida à l'ordini

Una mostra di calzini fatta da tradizioni artighjanali di jacquard richiede 2 à 3 ghjorni.Tuttavia, a stampa digitale accurtà u tempu per chì a mostra pò esse finita in un ghjornu.Stu vantaghju permette à i clienti potenziali di passà menu tempu in esitazione è simplifica u prucessu per cumpiendu un ordine.

4 FPY più altu

Durante a stampa digitale, i capi di stampa spruzzanu tinta direttamente nantu à a superficia di calzini bianchi.Intantu, l'artighjanu tradiziunale di jacquard usa parechji filamenti per maglia mudelli, soprattuttu quandu i mudelli sò cumplicati.Stu craft rende u latu internu di i calzini disordinatu cù parechji fili in modu chì i pedi di l'utilizatori ponu esse appiccicati quandu si mettenu o si toglienu i calzini.A stampa digitale risolve stu prublema è aumenta FPY.

5 Grande ritenzione di culore

Parechji si dumandanu se i culori di quelli mudelli cumplicati spruzzati da stampanti digitali svanissi facilmente.A risposta hè no.Dopu à l'inkjet, i calzini sò messi in steamer per a retenzioni di u culore è a pruprietà chimica di l'inchiostri sò stabili.Cusì ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i culori.

Parechji si dumandanu se i culori di quelli mudelli cumplicati spruzzati da stampanti digitali svanissi facilmente.A risposta hè no.Dopu à l'inkjet, i calzini sò messi in steamer per a retenzioni di u culore è a pruprietà chimica di l'inchiostri sò stabili.Cusì ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i culori.


Tempu di Postu: 29-Mar-2023