Sei vantaghji di stampa digitale

1. Stampa diretta senza separazione di culore è fabricazione di piastra.A stampa digitale pò salvà u costu caru è u tempu di a separazione di u culore è a fabricazione di piastra, è i clienti ponu salvà assai costi di prima fase.

2. Modelli fini è culori ricchi.U sistema di stampa digitale adopta l'avanzatu di u mondumacchina di stampa digitale, cù mudelli fini, strati chjaru, culori brillanti è transizione naturali trà i culori.L'effettu di stampa pò esse paragunabili à e foto, rompendu parechje restrizioni di stampa tradiziunale è espansione assai a flessibilità di i mudelli di stampa.

3. Risposta rapida.U ciculu di pruduzzione di stampa digitale hè cortu, u cambiamentu di mudellu hè convenientu è veloce, è risponde à i bisogni di u mercatu chì cambianu rapidamente.

4. Applicazione larga.U sistema di stampa digitale pò stampà mudelli squisiti nantu à cuttuni, canapa, seta è altri tessuti tessili puri di fibre naturali, è pò ancu stampà nantu à poliester è altri tessuti di fibra chimica..In l'internaziunale, a stampa digitale hà successu in i campi di vestiti high-end è tessili di casa persunalizati.In Cina, parechji pruduttori è diseggiani sò ancu travagliendu inseme.

5. Ùn hè micca limitatu da u ritornu di fiori.Ùn ci hè micca limite à a dimensione di stampa, è ùn ci hè micca limite à u prucessu di stampa.

6. Prutezzione ambientale verde.U prucessu di pruduzzione hè senza contaminazione, ùn pruduce nè libera formaldeide è altre sustanzi dannusu, risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente verde, è risponde à i requisiti di qualità più stretti di i cumpratori europei.A cumpagnia hè disposta à cooperà cù l'imprese pertinenti in tutti l'aspetti per fà sforzi cumuni per riduce i costi di sviluppu di u produttu è accurtà u tempu di sviluppu di u produttu.Hè impegnatu à sviluppà i prudutti originali, i prudutti high-end è i prudutti di serie cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti, aumentendu u numeru di novi disinni è stili, è risponde à i novi barrieri cummerciale stabiliti da i paesi occidentali in l'era post quota cun una attitudine attiva. .


Tempu di Postu: Apr-12-2022