Chì sò i fatturi implicati in a fissazione di u culore in a stampa digitale?

I prudutti stampati da una stampante digitale anu un culore luminoso, un toccu di manu suave, una bona solidità di u culore è l'efficienza di a produzzione hè rapida.Fixing u trattamentu di culore di stampa digitale pò influenzà direttamente a qualità di tessili.Per migliurà a qualità di produzzione di a stampa digitale, chì fattori sò necessarii per risolve u trattamentu di u culore di a stampa digitale?

  袜子11

U trattamentu di fissazione di u culore di stampa digitale include principalmente inchiostru, equipaggiu di fissazione di culore (evaporazione), ausiliari di stampa digitale, etc., chì hè mostratu quì sottu:

1. Per l'elaborazione di u culore solidu di stampa digitale, l'inkjet ink-jet hè una di e tecnulugia più critiche.Hà e caratteristiche di difficult to fade.A qualità finali è u costu di u pruduttu hè largamente determinata da a tinta di jet.A stampante digitale hà centinaie di buchi di jet.Ogni pirtusu di jet hè programatu da un urdinatore per spruverà tinta.L'inchiostru deve esse fattu di materiali nano-scala, altrimenti chjoderà u pirtusu di u jet o falla à jet ink.Inoltre, l'inchiostru deve avè culori brillanti, strati ricchi, bordi sharp, alta saturazione di culore, velocità di secca adatta è vita di almacenamento stabile.

QQ截图20220613070953

2. A fissazione di u culore di u solidu di stampa digitale deve sceglie u steamer right.U vapore cuntinuu in stile appeso adopta a pressione atmosferica à alta temperatura per a produzzione cuntinua cù alta efficienza di produzzione, adattata per grandi quantità di stampa di tessuti di maglia;Cilindru a vapore hè un vapore à pressione cù struttura simplice, pocu investimentu è operazione faciule.It s tippi include tramindui tippu di pressione atmosferica, è alta temperatura è tippu di prissioni, largamente usatu.Hè appiicata à a pruduzzione intermittente, adattata per un picculu vapuri di stampa di tessuti di maglia.Stampa digitale plus culore solidu di vapore per appiccà u tela prima, secondu diversi tessuti cù una tecnulugia diversa di tela appesa.Per i tessili chì pesanu più di 300 grammi, ci hè una strata di tela stampata è una strata di tela impannillata.Per tessili chì pesanu menu di 300 grammi, u tela stampata hè attaccata à u tela impannillata.Deve esse livellatu, ùn pò micca avè arrughe, altrimenti esse riscaldatu in modu irregolare pò esse maculatu per esse difettu.

未标题-1

3. Trattamentu di fissazione di u culore di stampa digitale ancu bisognu di vede l'usu di l'ausiliarii di stampa digitale prima di trasfurmà, i boni ausiliarii di stampa digitale anu una forte capacità ausiliaria, cusì chì a solidità di u culore di u tessulu hè stata mejorata significativamente.Boni ausiliarii di stampa digitale cù affinità di fibra ponu migliurà a solidità di u culore di i tessili.

7

Quì sopra sò i trè fattori chì affettanu a fissazione di a stampa digitale.Speremu di aiutà vi.Inoltre, Ningbo Haishu Colorido Digital Technology Co., Ltd. ferma impegnata in a produzzione di stampa digitale, chì pò risponde à i bisogni persunalizati di i clienti è ancu furnisce pezzi di ricambio di stampante digitale.Benvenuti chjamateci per cunsultà.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022