I metudi per impediscenu e linee scure è luminose di l'impresora digitale

Pensate chì a produzzione di stampa digitale di linee scure appariscerà solu in u prucessu di evaporazione?Avete sbagliatu perchè ci saranu linee luminose è scure in stampa digitale.Oghje avemu da amparà à prevene i linii luce è scuru in Pensate chì a pruduzzioni di stampa digitale di e linee scure appariscerà solu in u prucessu di evaporazione?Avete sbagliatu perchè ci saranu linee luminose è scure in stampa digitale.Oghje avemu da amparà cumu impediscenu e linee di luce è scure in stampatore digitale.

袜子33

1. Spessu dicemu chì umacchina di stampa digitaleu nozzle deve esse mantinutu in a nostra vita di ogni ghjornu, perchè u nozzle ùn hè micca solu una parte impurtante di a precisione di a struttura interna di l'impresora digitale, ma ancu u so prezzu hè relativamente caru, cusì a collisione meccanica è a vibrazione deve esse evitata in u prucessu. quandu si usa l'impresora digitale.

袜子机222

2. U nozzle di l'impresora digitale hè assai chjuca, chì pò esse dichjaratu chì hè circa a listessa dimensione cum'è a polvera in l'aria, cusì a polvera in l'aria hè faciule per chjappà u nozzle.Per quessa, l'ambiente di pruduzzione deve esse mantenutu pulitu è ​​pulitu.

333333

3. Attenzione deve esse pagatu à l'ambiente di pruduzzione.L'impresora digitale ùn deve micca travaglià in l'ambiente d'alta temperatura, chì hè faciule per arrugginà e parti meccaniche è ugello;À u listessu tempu, a diferenza di temperatura in l'ambiente di travagliu ùn hè micca faciule per esse troppu grande.Se a temperatura ambientale cambia troppu veloce, pruvucarà l'espansione termale di un gran numaru di parti di plastica di l'ingegneria in a macchina, risultatu in l'usura di parti meccaniche, è pò causà u cambiamentu di a dimensione di l'apertura di l'ugello fine, affettendu u qualità di u pruduttu.

04

 

4. Sceglie cartuccia d'inchiostro d'alta qualità, perchè cartuccia d'inchiostro inferjuri, chì hè faciule per guidà à u bloccu di u nozzle.Casu seriu vi purterà à tutta a paralisi di a pruduzzioni di macchina.

5. Guardà i cartucce chì ùn sò micca utilizati per un bellu pezzu in a scatula di tinta per evità l'otturazione di u boccu.

6. Ùn sguassate micca facilmente u nozzle, per evitari danni à e parti di precisione.Se necessariu, pudete dumandà à u persunale prufessiunale per riparà.

7. Sè u nozzle hè ligeramente bluccatu o manca tracce o culori, o u mudellu hè sfocata sottu alta risuluzzioni, si deve esse pulita u più prestu pussibule cù u prugramma di pulizia di u nozzle di a macchina.

8. Hè ricumandemu di sceglie inchiostri d'alta qualità è uriginale è ancu inchiostri compatibili.A maiò parte di a ghjente sceglierà inchiostru compatibile cù un costu relativamente elevatu.

9. Per chì l'ugello s'adattà megliu à a nova tinta compatibile, hè megliu aduprà cumplettamente l'inchiostra originale, aghjunghje tinta compatibile per a prima volta, spruzzate a mità continuamente, è poi riempia u cartucciu è mette per un ghjornu.Allora ogni volta prima di l'usu per fà una macchina autotesta, se i risultati di a prova di forma d'onda d'autotest sò boni, allora mostra chì sta tinta cumpatibile pò esse usata per un bellu pezzu.Quì hè impurtante à nutà chì hè megliu à aduprà a stessa marca dopu à sceglie tinta compatible.

袜子推荐图

Da u puntu di vista di 9 manere di prevene e linee scure è luminose in u disegnu di a macchina di stampa digitale, per mette in contu, duvemu fà un bonu travagliu in u mantenimentu di ogni ghjornu di a macchina di stampa digitale, per prevene una seria di stampa digitale. prublemi cum'è linee rotte, breakpoints, linee scure è luminose, sfocatura è caos di culore.

 


Tempu di Postu: Aug-01-2022